| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |
|
| Thanks for flying with |


Η εθνική 





Ειλικρινά δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι τους έχει κάνει ο Ανδρέας Λυκουρέντζος και ξημεροβραδιάζονται πάνω από έναν υπολογιστή σπαμάροντας αλύπητα τους άτυχους Bloggers των οποίων τα mails έπεσαν στα χέρια τους...

Αγγελής Πρόεδρος Επιμελητηρίου Σάμου:"...θα μας δώσει το Εθνόσημο να φάμε; Και πέρυσι υπήρχε αυτό το πρόβλημα αλλα πήγαμε. Τι να κάνουμε. Κοιτάμε την άνοδο με την συμμετοχή μας από την έλευση των Τούρκων στη Σάμο
Καταλαβαίνω ότι πρέπει να είσαι δείχνεις αισιόδοξος για τις αγορές και για την Κυβέρνηση,αλλά ρε μάγκα Τσαρλς Νταλαρα ότι λες συμβαίνει το αντίθετο ή με λίγα λόγια είσαι πολυ ψεύτης ...Συμβουλη:μην το ανοίγεις το ρημάδι ...όλα αυτά που δηλώνεις πάνε στον κουβά..άστο καλύτερα να τελειώσει το κούρεμα και μετά πες ότι θες.


O ζωγράφος Γιώργος Βακαλό γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη, όπου σπούδασε κοντά στον Λ. Πράσινο ζωγραφική και μικρογραφία. . Το 1922 αναχώρησε για το Παρίσι όπου παρέμεινε για σπουδές έξι χρόνια. Αρχικά σπούδασε διακοσμητική στην φημισμένη σχολή Ecole des Arts Decoratifs και στις Ακαδημίες Grand Chaunmiere και Julian. Τον κύκλο των σπουδών του στο Παρίσι ολοκλήρωσε στη σχολή C. Dullin παίρνοντας μαθήματα σκηνογραφίας. Από το 1940 και μετά εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ελλάδα και συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν, τη Μ. Κοτοπούλη και άλλους. Το 1953 η γαλλική κυβέρνηση του απένειμε το παράσημο του Ιππότη της Λεγεώνας της Τιμής για την προσφορά του στην τέχνη.



Νεοκλής Σαρρής 

από " του Χάρου τα δόντια", καθώς οι στόχοι του για τη νέα Δομή Δυνάμεων οδηγούσαν σε πλήρη αποδόμησή τους. Αυτό προκύπτει από την εισήγησή του για την προτεινόμενη Δομή Δυνάμεων 2011-2025 που κατατέθηκε στη συνεδρίαση του ΣΑΓΕ της 17ης Οκτωβρίο υ, και αποκαλύπτεται στο σημερινό τεύχος του περιοδικού " Επίκαιρα". Επρόκειτο για μία εισήγηση που προκάλεσε έντονη ανησυχία και αναταραχή στο σύνολο σχεδόν της στρατιωτικής ηγεσίας, η οποία διέκρινε τον τεράστιο κίνδυνο πλήρους αποδιοργάνωσης και αποσυντονισμού του στρατεύματος, σε μια κρίσιμη στιγμή για τη χώρα εξαιτίας τόσο της οικονομικής κρίσης όσο και της τουρκικής επιθετικότητας στο Αιγαίο και την Κύπρο.
Γράφει ένας Θρησκευόμενος Πολίτης









Μια εκπομπή για πραγματικούς ήρωες με φόντο την απερίγραπτη πολιτική ηγεσία και τα διαρκή παιγνίδια της σε βάρος των Ελλήνων.












![792791-180435419[1]](http://olympiada.files.wordpress.com/2011/11/792791-1804354191.jpg?w=300&h=198)
![DFD63C3E88E0CCC14D3A088ED7D64FA0[1]](http://olympiada.files.wordpress.com/2011/11/dfd63c3e88e0ccc14d3a088ed7d64fa01.jpg?w=300&h=200)
![000ΤΡΟΙΚΑ[1]](http://olympiada.files.wordpress.com/2011/11/000cf84cf81cebfceb9cebaceb11.jpg?w=300&h=207)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου